فرا ارتباط

دست نوشته های نفر اول کنکور ارشد ارتباطات

فرا ارتباط

دست نوشته های نفر اول کنکور ارشد ارتباطات

راهمای ارشد!

دوستان عزیز،سلام 

همونطور که بعضیاتون میدونید و شاید خیلیاتون هم ندونید من امسال خواسته یا ناخواسته نفر اول کنکور ارشد ارتباطات شدم! و حالا که داغی اول شدن از سرم رفته و از طرف دیگه بعضی از بچه های کنکوری هم از من کمک خواستن تصمیم گرفتم که همه تجربه هام رو روی نت قرار بدم تا هر کسی خواست استفاده کنه. من تمام نکاتی که لازمه برای شرکت توی کنکور ارشد ارتباطات بدونید و همه کتابای مهم و نحوه خوندنشون رو و کلا هر چی که میدونستم رو براتون نوشتم و اینجا میذارم تا استفاده کنید. مطمئنا خوندن این راهنما میتونه بهتون خیلی کمک کنه.فکر میکنم با خوندن این راهنما دیگه نیاز به راهنمایی بیشتر نداشته باشد، اما اگه باز هم توی خوندن کتابا یا گیر آوردنشون یا هر چیز دیگه مربوط به کنکور به مشکل خوردین بهم خبر بدین. هر کاری از دستم بربیاد انجام میدم.  

بهر حال امیدوارم که موفق باشین. 

ضمنا من اسم رو رسم کتابا رو دقیق ذکر نکردم توی فایل. شما میتونید با یه سرچ توی اینتر نت لیست کامل منابع رو تهیه کنید. 

از بچه هایی هم که ارشد خوندن یا میخونن میخوام که این فایل رو بخونن و اگه کم و کسری داشت بهم بگن تا اعمال کنم. 

اینم بگم که این وبلاگ از این بعد فقط به مباحث مربوط به ارتباطات میپردازه، اعم از راهنمایی برای کنکور، مقاله و ترجمه مقاله، معرفی کتاب و اینجور چیزا.خوشحال میشم ارتباطتون رو با این وبلاگ حفظ کنید 

 

نظرات 25 + ارسال نظر
مطهره پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:42 ق.ظ http://massmedia.mihanblog.com

سلام..آفرین..مثه اینکه راستی راستی اکتیو شدی و مثه ما مرکز مشاوره راه انداختی...خوش اومدی ارتباطاتی

مطهره پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:44 ق.ظ http://massmedia.mihanblog.com

این فایل هم دانلود کردم اما باز نشد... چکش کن

مطهره پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:47 ق.ظ

می بینم وبلاگ سعیده هم که اینجا لینکه... آقا وبلاگ شخصی چرا لینک میکنی. . علمی ها رو اینجا لینک کن

نگاه پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ب.ظ

سلام ...من نتونستم دانلود کنم ...ظاهرا یه اشکالی داره

رامین پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام
میدونم که اینقدر در مورد ارشد ارتباطات ازتون سئوال کردن که احتمالاً خسته شدید، ولی این رو هم میدونم اینقدر برای اینکار ارزش قائل بودید که یه ولاگ برای این ار راه انداختید، حالا یه سئوال: من کارشناسی مهندسی مکانیک دارم، میخوام ارشد مدیریت رسانه شرکت کنم، بنظرتون این رشته چقدر بازار کار داره؟ دانشکده صداوسیما قبول شدن چقدر سخته؟با تشکر جواب رو همینجا بذارید میام میخونم

رامین یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:25 ق.ظ

سلام
میدونم که اینقدر در مورد ارشد ارتباطات ازتون سئوال کردن که احتمالاً خسته شدید، ولی این رو هم میدونم اینقدر برای اینکار ارزش قائل بودید که یه ولاگ برای این ار راه انداختید، حالا یه سئوال: من کارشناسی مهندسی مکانیک دارم، میخوام ارشد مدیریت رسانه شرکت کنم، بنظرتون این رشته چقدر بازار کار داره؟ دانشکده صداوسیما قبول شدن چقدر سخته؟با تشکر جواب رو همینجا بذارید میام میخونم

سیما سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ب.ظ http://porometeh.blogfa.com

ممنون آقای کرمانی........
آرزوی بهترینها رو براتون دارم

سیما چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ق.ظ

الان راهنمایی که گذاشتی رو خوندم!! اگه تاصبح سکته نکنم ودووم بیارم ازفکرکردن راجع به اشتباهاتی که درخوندنم تا به حال داشتم شایدبتونم یه امیدی واسه قبول شدن داشته باشم.اگه زنده موندم صبح باهاتون تماس میگیرم......

سعیده یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:07 ب.ظ http://negahi2bare.persianblog.ir

سلام اومدیم دیگه ببخشید خب حسش نبود!!!
انگیزه است دیگه برادر چی کارش گنیم خب
در ضمن ما اومدیم
امروز هم کلن تو علوم اجتماعی تهرون پیش بر و بچ بودم!
جای شما بسیار پررررررررررر
در ضمن من رو اینجا لینگ کردی این ملت بیچاره فکر می کنند منم کلی از ارتباطات نوشتم و وبلاگم ارتباطاتیه!البته شاید چند وقت دیگه بنویسم فعلن ؛نچ!؛
آهان مگه شما چه سوالی پرسیدین که من جواب ندادم؟!

سعیده یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:40 ب.ظ http://negahi2bare.persianblog.ir

سلام الان این فایلتون رو خوندم تقریبا؛ کامل البته نه کامل کامل ها
کلی
یه سری نکته: پارسال مبانی از کتاب فیسک یه چند تائی سوال داد که احتمالن امسال بیشتر شه!البته به نظر من بیشتر از اون- جزوه دست نویس مهدی زاده خیلی مهمه جزوه تایپی ش رو که همه هزار بار خوندند نمی گم یه جزوه دست نویس خیلی توپ داره که خب به شخصه به همه پیشنهاد می کنم گیر بیارند و بخونند خیلی خوبه! خیلی از مسائل آخر کتاب فیسک تو همین جزوه اومده(از دید من محشره!!!)
یعنی حرف نداره البته از دید من!
کتاب شناخت ارتباطات جمعی هم امسال یکی دو تا سوال ازش اومده بود یه کتاب حجیم ۷۰۰ صفحه ایه که شاید چندان ارزش خوندن نداشته باشه
آهان روش: آمار که اگه کسی بخواد توپ بزنه مثه من! بهش پیشنهاد می کنم حتمن جزوه آمار آقای حبیبی که جهاد دانشگاهی درس می ده رو بخونه حتی اگه براش مقدوره بره سر کلاس ها مطمئنم ضرر نمی کنه
اما امسال: امسال روش سوالای تستی به شدت بی خود از روش تحقیق در رسانه های جمعی کیکاووس امامی داد که خب ...
کلن روش واسه یاد گرفتن ـ خوندن ببی کافیه چون حفظی نیست ولی خب اینا مرض دارند! می رند نکات تستی کتاب جدیدا رو پیداد می کنند دیگه
نظرات دیگه ای هم در این زمینه دارم که دروغ چرا من مثه شما اصلن حوصله ندارم ۱۵ روز وقت بذارم بنویسم!
پس فعلن شبتون خوش خوشانش باشه برادر

جواد افتاده (بلاگ مجراد) چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 ق.ظ http://www.mejrad.blogfa.com/

سلام
دوباره تبریک می گم.
لینک مشکلی نداره باید واردش بشن عزیزان و روی دانلود راست کلیک کنن و گزینه Save Linke as... رو انتخاب کنن و آدرس بدن تا ذخیره بشه.
بازهم باید این زحمتی که کشیدید آقای کرمانی تحسین کرد.
انشاالله دکترا......
یا حق

باران چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ب.ظ http://sitene.blogfa.com

سلام/ میتونم تلفنتونو داشته باشم برای ژرسیدن سوال و راهنمایی و این حرفها؟

محمد امین جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام .خسته نباشید. من کارمندم (البته صدا و سیما یکی از مراکز شهرستانی که با تهران فاصله زیادی داره ). امسال میخام ارتباطات شرکت کنم. سال 86 من نخونده مجاز شدم اما رتبه ام در حد قبولی نبود.سال 87 و 88 شرکت نکردم.اما امسال با قبولی داداشم در ارشد برق و تشویق او میخام بخونم یعنی شروع کردم .امار رو تموم کردم اما نمیدونم واقعا با این فرصت زمانی و اینکه من کارمندم و وقت مطالعه کمی دارم و اینکه این درسها برام تازه اند موفق میشم یا نه؟به نظر شما باید چه برنامه ای در خوندن درسها داشته باشم تا موفق باشم .در کل داوطلبا توی چه درسی یا درسهایی لنگ می زنند؟ممنون میشم اگه راهنماییم کنی.

فهیمه احمدی شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ب.ظ http://ruzmare.blogfa.com

خیلی خیلی خیلی شانس آوردم که وبلاگتون رو به صورت کاملا اتفاقی دیدم و ..خیلی خیلی خیلی شما شانس آوردید چون نجات یافتید از تمام سوالایی که می خواستم بپرسم.
فقط یه نکته ی مهم!!!! کتاب کاربرد نظریه ها ی دکتر دهقان رو انتشارات جامعه شناسان داره. و از اون جایی که مهمه بهتره دوستان بگیرنش:انقلابُ پاساژ فروزنده.

سیروس .م جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ب.ظ http://moamer.blogfa.com/

سلام ..آفرین به شما..از طریق وبلاگ خانم شهبندی با شما آشنا شدم ..سعادتی بود که نصیب ما شد..
اگه وقت کردید سری هم به وبلاگ ما بزنید
ممنون میشم منابع ارشد رو برام بفرستی یا روی نظرات وبلاگ بنویسی..
وقت شما بخیر..خداحافظ

دانشجویان علوم ارتباطات جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ب.ظ http://moamer.blogfa.com/

سلام .. خسته نباشید ..خدا قوت
ما شما را با نام وبلاگ تون لینک کردیم..اگه ما رو قابل دونستین ممنون میشم وبلاگ مان را لینک کنید!

بهار یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:17 ب.ظ

سلام من رشته ی کارشناسی ام متفاوت بود آیا برای کارشناسی ارشد ارتباطات ژس از قبولی مصاحبه دارد؟ لطفاْ راهنمایی کنید. اگه اونجوری باشه که.......

الهام وفامهر چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ب.ظ http://elhamvafamehr.persianblog.ir

سلام آقای کرمانی؟
خوبید؟
تبریک میگم رتبه اولی رو خدمتتون
من مجری سیما هستم و لیسانسم غیر مرتبطه..مدیریت!
کتابایی که معرفی کردین رو فردا میخوام برم انقلاب و تهیه کنم
جزوه ای دارم از شما که چگونه نفر اول شویم؟........
خوشحال میشم کلا از راهنمایی هاتون بهره مند شم
استارت کار یک کم سخته
ولی خیلی دوس دارم این رشته رو بخونم به کارم هم مرتبطه و رشته جالبیه.....ممنونم که تجربیاتتونو در اختیار دیگرون قرار میدین

الهام چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ب.ظ

کاش اینجا امکانی داشت که میشد نظرات را خصوصی هم ارسال کرد
یا حدااقل پس از تایید شما
مرسی

عاطفه یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ق.ظ

من چطوری میتونم فایل رو دانلود کنم؟اینجا هیچ آیکنی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دانشجوی ارتباطات یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام
متاسفانه اطلاعات ناقصه و به درد بخور نیست... کمکی نکرد. چون دانلود نشد... متاسفام

[ بدون نام ] یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:35 ب.ظ http://pr.blogfa.com

سلام ...من نتونستم دانلود کنم ...ظاهرا یه اشکالی داره

شب نویس یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ب.ظ http://shabnevisi.ir

موفق باشید
به نکاتی جالب اشاره داشتید

شب نویس یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ http://shabnevisi.ir

اشکالی که واسه باز نشدن وجود داره اینکه شما اسم اون رو فارسی گذاشتین اگر عدد یا فینگلیش بگذارید درست میشه
تا بعد

شبستری چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام وقتتون بخیر من امسال میخوام کنکور شرکت کنم و واقعا به راهنمایی احتیاج دارم.اینجا هیچ لینکی کیست ممنون میشم اگه کمک کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد