فرا ارتباط

دست نوشته های نفر اول کنکور ارشد ارتباطات

فرا ارتباط

دست نوشته های نفر اول کنکور ارشد ارتباطات

روز از نو

تقریبا بیست روز دیگه یک سال میشه که تو این وبلاگ چیزی ننوشتم و ازین بابت خیلی متاسفم و ناراحتم. مدت زیادی با خودم کلنجار رفتم و سبک و سنگین کردم و از خودم پرسیدم که چرا نمی نویسم و پاسخ های زیادی دادم. بارها محکوم شدم و بارها خودم رو قانع کردم که ننویسم اما نهایتا به این نتیجه رسیدم که این وبلاگ رو دوباره از سر بگیرمش و خیلی جدی بگیرمش.  

اینجا از این پس مشخصا به سه حوزه خواهم پرداخت: 

1- علم ارتباطات 

2- کنکور ارتباطات 

3- مجله گزارش 

توضیح اینکه طبق چیزهایی که من در این دو سال فهمیدم میان کنکور و علم ارتباطات، تفاوت از زمین تا آسمونه. به همین دلیل این دو حوزه رو از هم تفکیک کردم. دوستان، خصوصا کنکوریها، باید دقت داشته باشند که کنکور راهی برای رسیدن به علم ارتباطاته و بنابراین هر جوری هست باید تو اون موفق بشند. تو این راه من هر کمکی از دستم بربیاد انجام میدم و خیلی ناراحتم که در چند وقت گذشته زیاد نتونستم به بچه های کنکوری کمک کنم و انشالله ازین به بعد بتونم جبران کنم. 

در حوزه علم ارتباطات هم منم بیشتر ایده ها و افکارم رو اینجا خواهم نوشت و کارهای تحقیقی ای که انجام میدم یا قصد انجام دادنش رو دارم، تا شما هم در موردش نظر بدیو و حتی اگه شد با هم در موردش همکاری کنیم. 

اما از دریچه مجله گزارش، که یک سالی هست سردبیرش شدم، هم سوژه ها و مطالب مجله رو تا جایی که ممکنه اینجا قرار میدم و هم به همین بهونه نقدها و دیدگاه های خودم در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی رو اینجا می نویسم.

نظرات 5 + ارسال نظر
پروین طالبیان چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ق.ظ

خیلی خوشحال شدم آقای کرمانی که بالاخره وبلاگتون رو دوباره راه انداختین...

مدادسیاده چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ق.ظ http://shakerane.blogfa.com/

سلام
مخلصیم حسین جان، شور و حال وبلاگ نویسی خیلی کم شده. اما شور و حال یاد کردن از دوستان همچنان باقی است. شما خیلی لطف داری به ما. ممنونم از احوال پرسی :)

... شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ق.ظ

خب که چی؟؟؟
میخوای بگی سردبیر شدی؟؟؟
خب منم سردبیرم!!!
از خود راضی مغرور!!!!!

innaoon شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:48 ب.ظ http://innaoon.blogfa.com

به به! آقای سردبیر.
به سلامتی.
بعد رد مورد بقیه موضوعات کجا رو منور میفرمایین؟

بامدادی سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ق.ظ

امیدوارم موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد