فرا ارتباط

دست نوشته های نفر اول کنکور ارشد ارتباطات

فرا ارتباط

دست نوشته های نفر اول کنکور ارشد ارتباطات

راهنمایی

با سلام به همه دوستان 

بچه ها من بابت تاخیرم در پاسخگویی به سوالات شما معذرت میخوام. من یکم سرم شلوغه اما سعی میکنم تا حد امکان به سوالات شما جواب بدم.  

اول درصدهای من تو کنکور: 

زبان: ۶۵ 

مبانی:  ۴۲ 

روزنامه نگاری: ۶۵ 

تاریخ: ۸۵ 

آمار و روش: ۵۰ 

 

برای قبولی توی کنکور سعی کنید حتما میانگن درصدهانون به ۴۰ برسه. در اینصورت حتما قبول میشیدُ خصوصا اگه توی این میانگین سهم زبان و تاریخ بیشتر باشه. 

در مورد تماس گرفتن هم من واقعا متاسفم امکان اینکه تماس تلفنی داشته باشم رو در حال حاضر ندارم اما همه سعیم اینه که سوالاتتون رو توی این وبلاگ یا با ای-میل جواب بدم. 

در مورد اینکه چه چیزهایی بخونید و کدوم کتابها رو بیشتر بخونید هم من یک فایل قبلا تهیه کردم و توی نت گذاشتم که کماکان برای کنکور ارشد ۹۰ درصد نظرم همونه. یعنی با اینکه خیلی تغییر کرده منابع بعضی از درسها اما اگه اون چیزهایی که توی فایل نوشتم رو بخونید حتما قبول خواهید شد. 

 

دوستانی که این فایل رو ندارند اگه ای میلشون رو بزارند من فایل رو براشون ارسال میکنم.  

اما دوستان توجه داشته باشید که دیگه هیچ وقتی برای تلف کردن ندارید و باید دیگه از الان تا کنکور سخت تلاش کنید. ساعت خوندنتون به شرایط خودتون بستگی دارهُ مثلا اینکه از رشته ای غیر مرتبط هستید یا نه و اینکه چند ساله توی کنکور ارشد شرکت کردید و چقدر تسلط دارید بر متابع اما پیشنهاد من تا اوایل دی ۸ ساعت و بعد از اون هم ۶ ساعته. 

 بچه ها من اگه دیر و کم جواب میدم بخاطر مشغله هام هست و بابتش هم معذرت میخوام. اما دو تا نکته: 

۱- لطفا سوالاتون رو جزئی بپرسید بچه ها. مثلا در مورد کتاب یا نکته خاصیسوال بژرسید نه کلی مثلا چطوری بخونیم یا ارتباطات چطور رشته ایه و ... . 

۲- من در حال حاضر توی موسسه اکسین به عنوان مشاور فعالیت میکنم و اونجا میتونید بیاید و باهم صحبت کنیم یا با شماره موسسه ۸۵۰۰ تماس بگیرید و همچنین تاریخ ارشد رو در جهاد دانشسگاهی دارم تدریس میکنم که اگر کایل بودید مینونید اونجا هم ثبت نام کنید تا توی کلاس بیشتر کار کنیم. 

موفق باشید

نظرات 39 + ارسال نظر
بامدادی سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ب.ظ

سپاسگزار برای راه نمائی ها

سنا چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام
دفترچه‏ی ارشد را دیدم. کمی بهت زده ام. فارسی اضافه شده و مبانی ارتباط جمعی را خرد کرده اند. آمار و روش تحقیق هم از هم جدا کرده‏اند. و تغییرات دیگر. اگر لطف کنید یک نگاهی بندازید به‏ش و بعد کمی راهنمایی‏مان کنید خیلی لطف کردید.

سیمین شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ق.ظ

درود بر شما
من می خواستم بدونم شما کدوم گرایش ارتباطات هستید؟؟؟؟
من سال دوم رشته علوم اجتماعی هستم والان فکر ارشد دیوونم کرده که چه رشته ای برم
لطف می کنید فایل راهنمایی رو برای من بفرستید

سیمین شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:14 ق.ظ

شرمنده دوباره مزاحمتوون شدم
شما برای ارشد کدوم موسسه رو پیشنهاد می کنی ؟؟سنجش و دانش یا تکمیلی یا اکسین

سیمین شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ق.ظ

s.m.banejad@gmail.com

جواد چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ

سلام
من قصد دارم امسال ارشد ارتباطات بدم . ولی نمی دونم از کجا شروع کنم و چه جوری شروع کنم . از شما خواهش دارم که مرا راهنمایی کنید ضمنا تو این وقت کم بعضی کتابها پیدا نمی شه . لطفا اگه میشه در این خصوص مرا راهنمایی کنید . باتشکر

نسترن شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ق.ظ

من ایمیلمو گذاشتم ممنون میشم یه میل بزنید تا ایمیلتونو داشته باشم

nastaran_nabat85@yahoo.co.uk


شما جزوه ایی چیزی ندارید یا نکاتی چیزی ؟

سوران عظیمی دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:40 ب.ظ

استاد اگر لطف کنید و فایل رو برای اینجانب ایمیل کنید بسیار ممنون میشم .

sooran89@yahoo.com

امیرامین الرعایایی جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ http://baharsepid.blogfa.com

سلام
خیلی خیلی خیلی ممنون میشم اگه این فایل خوب رو برای بنده هم بفرستیداینم ایمیلم:a.paberahne@gmail.com

احمدی شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ

سلام من میخوم برای ارشد ۹۱ بخونم اما اطلاعاتم خیلی کمه
لطفا میشه فایل و برای من بفرستید ممنون
aatmaan_love@yahoo.com

محسن سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ http://www.gooyait.com/author/mohsenpn

سلام.

در صورت امکان فایل راهنما رو برای بنده هم ارسال بفرمایید.

متشکرم.

محسن اقبال دوست چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام.
خیلی خوشحال میشم من رو در انتخاب صحیح رشته ارشد کمکم کنید.
من در مقطع کارشناسی با این که ارتباطات دانشگاه تهران قبول شدم، اما به اصرار خانواده حقوق دانشگاه قم رو انتخاب کردم. اما الان بعد از سه سال می خوام تو ارشد به علاقه خودم برگردم. می خواستم ازتون بپرسم الان بعد از گذشت سه سال می تونم تو ارشد دانشگاه های تهران رو قبول بشم؟ منابع چی بخونم؟ با این شرایط که استرس هم گرفتم به نظرتون تغییر رشته خوبه یا نه؟
ممنون میشم تو این وانفسای گمراهی از هدف آینده من رو کمک کنید!
منتظر جوابتون هستم
یاعلی

کرمانی یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ب.ظ

جناب اقبال دوست، ایمیلتون رو بزارید تا باهاتون تماس بگیرم

helen یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ق.ظ

سلام شما چه گرایشی هستید؟
میشه فایل راهنما رو برای من بفرستید
بسیار بسیار ممنون
ارادتمند شما

helen یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 ق.ظ

helen_hana@rocketmail.com
بی صبرانه منتظر ایمیل شما میباشم

م.ف سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ق.ظ

سلام اگر امکانش هست لطفا منابع رو هم برای من ارسال بفرمایید
خیلی ممنون.
فط اینکه یه سرچی انجام دادم منابع خیلی زیاد بود مسلما که کسی که رشته اش در کارشناسی ارتباطات نبوده نمی تونه بخونه می شود لطفابفرمایید روی کدوم منابع باید بیشتر متمرکز بود و کدام منابع را می شه اصلا سراغش نرفت و مطالعه نکرد؟
اصلا می شه همچین کاری کرد؟؟

مهرمن سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ http://mehreman66.blogfa.com

سلام
من کارشناسی ارتباطات(روزنامه نگاری) رو دارم و الان قصد ادامه تحصیل تو همین رشته با گرایش روزنامه نگاری رو دارم.اینکه می گن دانشگاه علامه دیگه گرایش روزنامه نگاری نداره حقیقت داره؟
من از کجا شروع کنم؟چه درسایی رو اول بخونم؟یه کم استرس دارم چون فقط قصدم سراسریه
ممنون میشم هر چی که صلاح می دونید کمکم می کنه رو برام میل کنید

زهرا چلنگر جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ق.ظ http://dialoguezch.blogfa.com/

مرسی از اینکه سرزدین :)
ثانیان که وبلاگ سر زدن مگه کارت دعوت میخواد؟! از شما که ارتباطی هستین بعیده :D

خوبیشم اینه آدما همینطوری سرشونو بندازن بیان تو فضای ارتباط :)

دربندی چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام
ممنون میشم فایلو برام بفرستید.

سعید جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام. ممنون میشم اگر فایل رو برای من هم بفرستین. تشکر

[ بدون نام ] جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام. ممنون میشم اگر فایل رو برای من هم بفرستین. تشکر
Safecommunication@yahoo.com

یگانه سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام لطف میکنید فایل منابع رو برای من بفرستید ممنون

ح چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ق.ظ

سلام ممنون می شم فایل منابع رو برای من هم بفرستید

[ بدون نام ] دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام ممنون می شم فایل راهنما رو هم برای من ارسال کنید
M.FAZLALI.21@GMAIL.COM

زهره شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام. وقت بخیر.
ممنون میشم اون فایل منابع رو واسه منم بفرستید.
راستی یه سوال: یه گرایشی تو دانشگاه تهران هس به اسم مطالعات فرهنگی و رسانه
شما چیزی ازش میدونید. من تو دفترچه پارسال نگاه کردم دیدم ظرفیتش 9نفره(مجموع روزانه وشبانه) میخام ببینم گرایشه پرطرفداریه؟ و آیا امکان قبولی واسه منی که رشته ام مهندسی بوده وجود داره یا نه؟ راستی میشه خواهش کنم اگه جایی رو میشناسید که سوالات ارشد پارسال رو گذاشتن معرفی کنید... خودم نتونستم پیداش کنم.
میشه کمکم کنید.

زهره شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ

این ایمیل بنده.
من بعد از تحقیق و تفحص فراوان تو رشته های انسانی رسیدم به ارتباطات ولی هنوز هم مطمئن نیستم که کاری که دارم میکنم درسته..
شما از اینکه تغییر رشته به ارتباطات دادید راضی هستید؟!
تو تهران کدوم دانشگاهها در این زمینه معتبر و به درد بخور به حساب میان؟
و یک سوال دیگه: من خیلی دنبال پول نیستم... ولی برام مهمه رشته ای که میخونم بازار کار داشته باشه... یعنی خواهان داشته باشه چون اینطوری اون دانش به گردش در میاد و چرخش میچرخه و زنده نگه داشته میشه... آیا ارتباطات اینگونه هست؟

خاطره چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ب.ظ

سلام ممنون میشم فایل راهنمارو برا منم بفرستین

مرضیه چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ق.ظ

سلام
خیلی لطف میکنین اگه فایل رو برای منم بفرستین.
ممنون
asgari_marzieh@yahoo.com

امیر پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ

خیلی ممنون میشم اگر فایل رو برای من هم بفرستین،

امیر پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ب.ظ

amirlucky72@yahoo.com

دختر حلاج سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.doxtar-e-halla.blogfa.com

سلام
یه سری دوباره به وبم بزنید .پایین کامنتتون یه چیزهایی نوشتم.
با دیدن کامنت تون یاد اون روزها افتادم...
یادش یخیر....کاش دوباره تکرار می شدن اون وزها...اون شعرخوانی ها...
حیف...

دختر حلاج سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ب.ظ http://www.doxtar-e-hallaj.blogfa.com

آدرسمو اشتباه وارد کردم گویا

س.معمر سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ق.ظ http://moamer.blogfa.com/

درود بر آقای دکتر عزیز؛
خیلی با معرفت هستید
ممنون از کامنت شما
به امید دیدار
دوست خوب و مشاور عزیز من

گلاویژ شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:11 ب.ظ

سلام.استاد میتونید راهنمایی یا نکاتی رو که برای ارشد لازم و ضروری میدونید برام بفرستید؟ممنونم ازتون.

نسرین ♥ چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام دوست عزیز من فارغالتحصیل رشته علوم اجتماعی ام درحال حاضر تصمیم به شرکت در کنکور ارشد علوم ارتباطات و دارم مدرسان ثبت نام کردم و شرو کردم به مطالعه احساس خوبی ندارم منابع مدرسان به نظر من افتضاح خوشحال میشم راهنماییم کنید کلی گیجم نمیدونم همین منابع و بخونم یا برم سراغ منابع اصلی ممنون از محبتتون

شیرین یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:33 ب.ظ

میشه فایل و برای من هم بفرستید؟
shirinkarami7@gmail.com
متشکرم

ali پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام
منابع معرفی شده تو فایل برای آزمون 94 هم قابل استفاده هستند؟
ممنونم.

حاج مرتضی سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام اگه ممکنه فایل رو برام ارسال کنید
یادتون نره خاهشن
تشکر. mohaghegh_m_h@yahoo.com

توحیدی سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام و عرض ادب.
فایل راهنماتون رو مطالعه کردم و تشکر از پرداخت دقیق به جزئیات.
این منابع برای کنکور 1399 هم تطابق داره یا نباید مطالعه کنیم.
ممنون میشم جواب بدید. با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد