فرا ارتباط

دست نوشته های نفر اول کنکور ارشد ارتباطات

فرا ارتباط

دست نوشته های نفر اول کنکور ارشد ارتباطات

راهنمایی

دوستان عزیز ازونجا که مشغله های زیادی در حال حاضر برای من یش اومده و من نمیتونم اینجا رو به روز کنم و یا جواب سوالاتونو توی وبلاگهاتون بذارم، لطفا اگه سوالی دارید یا راهنمایی میخواید یا هرچیز دیگه میتونید روزهای شنبه و یکشنبه ساعت ۱۰ تا ۶ با شماره ۸۵۰۰ موسسه اکسین تماس بگیرید و با خودم صحبت کنید. 

درصدهای من تو کنکور هم ایناس: 

زبان ۶۳ 

مبانی: ۴۲ 

روزنامه ۶۵ 

تاریخ  ۸۵ 

آمار روش ۴۹ 

 

برای همه تون آرزوی موفقیت دارم.

نظرات 9 + ارسال نظر
ناشناس جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ق.ظ

با سلام
لطفن پاسخ این سوال من را حتمن بدهید ایا رشته ی علوم ارتباطات امسال (1389) شامل طرح ا.ت.ت می شود من این مطلب را در وبلاگی مربوط به ارتباطات خواندم خواهشمندم
پاسخ پرسش را در اسرع وقت بفرمایید.
وبلاگ مربوطهhttp://davoodasadi.blogfa.com/post-286.aspx

سارا مومنی پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ب.ظ http://rutin.blogfa.com

...
سلام.
سارا مومنی هستم.فایل راهنمایی رو گفتید برام ایمیل می کنید.

ندا عبدی سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ق.ظ http://nedaiefarda.blogsky.com

سلام
خوبید؟
این درصدهایی که گفتید رو اعجاب برانگیز بودن
من فکر می کردم شما درصدهاتون همه بالای ۸۰ هستش
ولی انصافا زبان تون خیلی محشر بود
برای درس زبان چیا خوندید؟

ندا عبدی چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ب.ظ

من این جمعه هم امتحانو خراب می کنم
گفتم که از الان آمادگی دعوا کردنو داشته باشید باهام



ولی دو ماه مرخصی گرفتم واسه کنکور
فکر کن...
می خوام رکوردتو بشکنم!!

سیروس معمر چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 ب.ظ http://moamer.persianblog.ir/

درود بر شما
چه خبر آقای کرمانی؟
ممنون که با تلفن همراهم تماس گرفتین و راهنمایی کردین..
راستش جزوات سنجش تکمیلی دیر به دستم رسید..
ضمناْ یک وبلاگ دیگر برای آزمون ارشد امسال را اندازی کرده ام ..آدرس وبلاگ تخصصی من «کارشناسی ارشد علوم ارتباطات-۱۱۳۸» : http://moamer.persianblog.ir /

ندا عبدی یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ب.ظ

می بینم که تو آزمون آخری رکوردتون شکسته شده!
یه سوال
من نمی تونم از رو کارنامه شبیه سازی رتبه رو ببینم واسه خودم

[ بدون نام ] یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ

با سلام خدمت دوست عزیز برای سال 91 قصد شرکت در آزمون ارشد علوم ارتباطاتدانشگاه آزاد رو دارم ممکنه راهنمایییم کنین چه منابعی رو باید مطالعه کنم. ضمنا به خاطر علاقه ای که به این رشته دارم از رشته خودم که مدیریت بازرگانی هست صرف نظر کردم و قصد دارم تو این رشته ادامه تحصیل بدم

مینا شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام من ارشد 90 ارتباطات رو شرکت کردم تمام کلاسای جهادم رفتم.اینو به همه بگم استاد حبیبی که امارو روش درس میدادن حتی یه نفرم نتونست تو کلاسش بالای 30 درصد بزنه رته های اعلام شده توسط جهاد تمامش مربوط به ایثارگران و سهمیه دار هاست ازموناشم اشغال بود.حتی 2 تا سوال از جزوه حبیبی ادعا نیومده بود پول ما که به باد رفت کلاسای تاریخ محسنی هم اشغال بود حتی یک سوالم از جزوه کشک ایشون نیومده بود بسته تاریخ جهاد جزوه ایشونه خودتون بگیرید ببینید کلاس مبانیش افتضاح بود صد تا امضا جمع کردیم که استاد رو که یه دانشجوی ارشد بود خانوم بی تجربه عوض کنن اما اثری ندادن.کلن \ولتونو تو جهاد نریزین دور.[تشویش]

کیا دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ق.ظ

با سلام خدمت دوست عزیز برای سال 91 قصد شرکت در آزمون ارشد علوم ارتباطات سراسری و دانشگاه آزاد رو دارم چه منابعی رو باید مطالعه کنم. ضمنا رشته خودم اقتصادبازرگانی هست .منابعی که آقای ضیائی پرور -کتابدار وبعضی دیگر گفته اند رو دارم تاکیدم روی منابع جدید است .متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد