فرا ارتباط

دست نوشته های نفر اول کنکور ارشد ارتباطات

فرا ارتباط

دست نوشته های نفر اول کنکور ارشد ارتباطات

راهنمایی نه برنامه ریزی

دوستان عزیز  

من نوکر همه تون هستم اما یه نکته کلی رو بگم و اونم اینکه من هر حرفی داشتم در مورد منابع و شیوه خوندن و کتابا و درسای مهم و اینا توی همون فایل راهنما نوشتم و علاوه بر اون دیگه حرفی ندارم. دیگه این شمایید که باید ببینید با توجه به وقتتون و کتابایی که خوندین در این مدت باید چیکار کنید. باور کنید من تو   این زمینه کمک زیادی نمیتونم بهتون بکنم و اصولا برنامه ریزی برای شما کار خودتونه و نه من. 

سبز و پایدار باشید 

کرمانی

نظرات 10 + ارسال نظر
مطهره شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:36 ب.ظ

پس مرض داشتی وبلاگ زدی ..خب هر کی ازت کمک میخواست همون فایل رو ارسال میکردی..دهه..الکی وبلاگ زدی ..تا حجم ای میل هات زیاد شد جا زدی!! خب حق مشاوره بگیر ..چرا ناز میایی؟

خواهر تو دیگه چرا؟!!!!
تو باید حامی ما مستضعفان باشی!( نیشخند)
آخه خودت بگو من چجوری همه کارایی که عبدالهیان و دهقان و ... اینا میگن انجام بدم و دم به ساعت هم به میلهایی که سوالای خیلی مختلف و گوناگون میپرسن جواب بدم؟

مطهره شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:29 ب.ظ

من زنده ام اخوی :) نهضت شیرینی خورون ادامه داره به یاری حق ...تا پدر جیبتون دربیاد

مرضیه دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:55 ب.ظ http://newidea.blogsky.com

از سبزها بعیده اینقدر زود جا بزنند...

ما زنده از آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست...

لجن.................. سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:30 ب.ظ

مرگ بر علف سبز هرزززززززززززززززززززز

غضنفر سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:34 ب.ظ

برادر روزی حداقل یک ساعت هم وقت بذاری و به سایت خوابگاه بروی هم می توانی پاسخگوی دوستان باشی
یا حق

برادر میتونستی اینارو تو همون کامنت بالایی که گذاشتی بگی!
ضمنا احتمالا خوابگاه شما غیر لجن ها سایت داره وگرنه برای ما لجن ها کسی سایت نذاشته!

... پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:22 ب.ظ

تو که کامنتارو به این سرعت جواب میدی خوب ایمیلا و سوالا رو هم جواب بده

ف.ح یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:52 ق.ظ

دل همتون بسوزه
حسین قول داده برای من برنامه ریزی کنه
تازه اونم برای دکترا نه ارشد
البته قول داده بود :-/

مطهره سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:53 ب.ظ http://massmedia.mihanblog.com/

سلام گرگ بی طمع نیست.. سلام :)

مطهره سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:55 ب.ظ http://cyber-akhoondi.blogfa.com

فرای این ارتباط چیست که من نمیدانم؟؟ غیر از مشاوره تو اینجا حیفه که جای مطالب ارتباطاتی خالی باشه ..یه کم بحثای ارتباطاتی هم بذار

حسینی دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ق.ظ

سلام من مدرک کارشناسی از دانشگاه علامه دارم و طبق شنیده ها دانشگاه علامه در رشته ارتباطات حرف اول رو میزنه ولی چند سالیه می بینم نفرات بر تر کنکور ارشد ارتباطات رشته های دانشگاه تهران رو انتخاب می کنند می تونم بپرسم علت چیه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد